Det här går ju inte...

För en och en halv vecka sedan var jag på KoRn. Nästa inplanerade konsertbesök är Iron Maiden i juli. Det känns väldigt långt borta, jag blir deprimerad. Utan något att se fram emot blir vardagen så mycket gråare. Jag letar nu så smått efter något trevligt arrangemang men allting händer på så konstiga orter. Entombed i Huskvarna. Mustasch i Östersund. Evergrey i Mariestad. Och så vidare. Styrde då tankarna bort från konserthållet och mot resa-någonstans-hållet. Insåg vid närmare eftertanke att polarna redan rest eller ska resa med sina respektive och mina nyfödda Dublin-planer dog därmed efter endast ett par andetag. Nästa tanke var att jag kanske skulle kunna lura med mig några stycken på en fyllekryssning i Östersjön. Nämnde det i förbifarten när jag och Kempe mumsade lunchpizza på Norrlandskällaren idag men han slog genast bort den idén med hänvisning till vår senaste båtutflykt. Kan inte klandra honom, men jag hade hoppats han glömt hur jobbigt bakfulla vi var hela vägen hem samt att jag sumpat våra bussbiljetter hem vilket ledde till en bra stunds yrande på Cityterminalen i Stockholm. Icke. Välj att komma ihåg något roligt istället!


Noterar för övrigt att det varit en rolig dag att surfa runt på stora stygga nätet, ska dela med mig av några godbitar.

Världens minsta body-builder.




Friterad Mars-bar i Skottland.




Inga röda rosor i Saudiarabien.




Dagens låt: Kittie - Brackish

Kommentarer
Postat av: B

Vart hittade du den där bilden på mig?!

2008-02-13 @ 14:55:29
URL: http://svartblogg.blogg.se
Postat av: Jocke

Mustasch spelar på Stadshuset 29 feb! Kanske något som gör vardagen lite enklare?

2008-02-14 @ 11:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0