Men min helg då?

Nu ser det i och för sig ut att bli en ganska kall och tråkig helg, vädermässigt. Det är inte mer än rätt. Eftersom jag är nedtyngd av den fantastiska bördan som är en taxvalp så kan ju jag inte ta mig ut och härja i nattlivet med de andra barnen, så det ovänliga vädret gör situationen lite uthärdligare för mig. Snackades om ölning i park imorgon och det skulle jag kunna ta med mig hunden till, men är det inte behagligare än +7 ute så känner jag mig nödgad att stå över. När gnällkonserten kör igång vid 6-tiden varje morgon gäller det att vara förhållandevis medveten och ta sig ur sängvärmen för att stolpa ut i morgonkylan. Kan inte vara roligt att vara blåbakis då. Jag tänker i alla fall inte pröva. Tror jag.

Jag har inte en aning om vad jag ska göra i helgen. Ingenting, antar jag. Spela PS3. Dricka Heineken. Gå omkring på Norra Berget. Det är förresten en hårfin skillnad på att gå ut med hunden och att gå omkring och släpa ett lädersnöre efter sig. Vadan detta? Jo, förra helgen när jag skulle ut med honom en morgon så tog jag med mig bajspåse och koppel, men glömde själva hunden i lägenheten. Lyckligtvis hann jag inte ut ur trapphuset innan jag upptäckte mitt misstag.

Så vi får väl se hur det artar sig. Ta det som det kommer, bollen är rund, allt kan hända i hockey. Ny match (helg), nya förutsättningar. Med lite tur så kanske det blåser in något sms med sexinbjudan?
Någon man kan vara med kanske? Göra fula saker med? När hunden tittar på? Inte?

image89



Bilder på Rolf. För att runda av det hela. Det här blev ett svagt inlägg. Förlåt.

  


Dagens låt: Machine Head - Davidian

Kommentarer
Postat av: Lillan

Sexinbjudan får du inte av mig men hade du lockat med PS3 hade det varit en helt annan sak.. *ler*

2008-05-16 @ 15:25:57
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Gremlins

Skona hunden. Conny har dragit lite åt Downs syndrom-hållet sen jag öppnade bordellen här.

2008-05-17 @ 11:12:56
Postat av: Curly

Annars tycker jag det var innovativt att via blogg först tigga sex och sen visa bilder på söt valp. Hundtricket version 2.0 liksom.

2008-05-17 @ 15:17:04
URL: http://trilska.blogg.se
Postat av: W.

Curly, du läser mig som en öppen bok. Eller offentlig blogg, which evah.

2008-05-17 @ 15:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0